извештаји

Новогодишње разгибавање

Први викенд и прва акција у 2020 години. Право време да се мало прошета и опусти после новогодишње јурњаве и наравно  потроши вишак калорија. Лагана једнодневна шетња, чисто да се остане у кондицији.

Скуп на железничкој станици у 8 часова. Дошло нас је укупно 14. Воз за дивно чудо је тачан у минут (08 и 30). Вожња је трајала један  сат и двадесет минута. Излазимо на станици Дреновачки Кик . У групи имамо пар нових чланова и једно дете од 12 година који нису до сада били на Кику. Лагано крећемо ка нашој планинарској кућици. На око две трећине стазе нас сачекује Слађа са својим кучетом Мими. Стижемо у кућицу око 11 и 20 где нас сачекује екипа (Влада, Бора, Славка, Драја, Мира, Давке, Мирко) која је тамо од пре нове године са чајем, кафом.

Ту се договарамо да одемо до врха Кика. Екипа броји 10 чланова и крећемо у 12 и 20. Стазу су дан раније пропртили Давке, Влада и Мира.

Стаза води од планинарске кућице према нашој каптажи за воду. После воде још једно 500 метара где се стаза одваја са пута у шуму. Стаза кроз шуму је обележена . После првог озбиљнијег успона правимо паузу за предах  па равнији део и онда још један завршни стрмији део до врха Кик (946мнв).  Краће задржавање ради сликања и одмора. Силазак стријим делом и после неких пола сата стижемо у кућицу. Ту нас домаћини изненадише са  гулашем и куваним вином. Мало опуштања за дружење и причу.

Крећемо назад у 15 часова. На станицу стижемо у 16 часова. Чекамо воз пола сата и крећемо ка Лазаревцу. У Лазаревац стижемо по плану у 17 и 50. Задовољни са проведеним даном у природи и чистом планинском ваздуху одлазимо својим кућама.

Тај дан смо препешачили око 14 км и савладали око 500 мнв.